۸ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۲

شهردار جزیره خارگ:

معابر حوزه شهری خارگ به نام شهدای جزیره مزین خواهد شد

 معابر حوزه شهری خارگ به نام شهدای جزیره مزین خواهد شد

بوشهر- شهردار جزیره خارگ گفت: معابر حوزه شهری جزیره خارگ به نام شهدا گران‌قدر جزیره مزین خواهد شد که زیرساخت این موضوع از سوی واحدهای فنی و فرهنگی این شهرداری مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید صفایی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: جلسات متعددی در حوزه اجلاسیه شهدای جزیره خارگ در کارگروه‌های داخلی شورا و شهرداری خارگ برگزارشده است.

شهردار خارگ خاطرنشان کرد: در حوزه تبلیغات محیطی، تأمین اقلام متعدد حوزه فرهنگی و اجتماعی این اجلاسیه باافتخار بر عهده این شهرداری و شوراست که اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

مشکل آبفا در جزیره خارگ حل شود

رئیس شورای جزیره خارگ نیز اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم از تمامی اهالی صبور و شریف خارگ دعوت به عمل می‌آوریم که یوم‌الله ۹ دی حضور به هم برسانند.

بهروز خواجه افزود: در حوزه تأمین گاز مصرفی اهالی جزیره خارگ در روزهای گذشته با مشکلاتی مواجه شدیم که شایسته این اهالی صبور نبود.

وی با بیان اینکه به صورت جدی خواهان پیگیری موضوع و حل مشکل گاز مصرفی اهالی جزیره خارگ به صورت فوری و ویژه هستیم تصریح کرد: شرکت خصوصی که عهده‌دار اقلام مصرفی مهم و راهبردی اهالی است باید تأمین این اقلام را به صورت ویژه در جزیره خارگ مدنظر داشته باشد.

رئیس شورای جزیره خارگ با بیان اینکه امیدواریم که هر چه سریع‌تر مشکل آبفا در جزیره خارگ حل شود خاطرنشان کرد: موضوع استقرار آبفا در جزیره خارگ، یکی از خواسته‌های به حق اهالی شریف جزیره خارگ است که متأسفانه در سال‌های اخیر اراده‌ای برای حل مشکل آبفا جزیره خارگ وجود نداشته است.

کد خبر 4810458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha